Efter tillsynen
I början av varje vecka går tillståndsenheten igenom den tillsyn som har gjorts under föregående vecka.
Fler språk
Please bear in mind, since the Google Translate is an automatically generated translation, we do not take any responsibility for errors in the text.
I början av varje vecka går tillståndsenheten igenom den tillsyn som har gjorts under föregående vecka.
Tillståndsenheten skickar ut ett brev efter genomförd tillsyn. En anmärkning i tillsynsprotokollet betyder inte att det i juridisk mening blir en anmärkning (erinran, varning, återkallelse). Tillståndsenheten kan bedöma att inte gå vidare, eller bara följa upp med en ny tillsyn, för att vi förutsätter att serveringsstället rättar till det felaktiga.
I brevet konstaterar vi att tillsyn har gjorts och att en ny tillsyn kommer att göras inom kort. Då vill vi att bristerna ska vara åtgärdade.
I brevet konstaterar vi att tillsyn har gjorts och att ett tillsynsärende har öppnas. Det betyder att vi påbörjar en utredning för att ompröva om du uppfyller kraven för ditt serveringstillstånd.
Här kan du lämna feedback om informationen på sidan. Du får inte svar på din feedback. Har du frågor eller vill komma i kontakt med Helsingborgs stad kan du vända dig till Kontaktcenter. Tack för att du hjälper oss att göra webbplatsen bättre.
När du kontaktar oss är det kommunvägledarna på Helsingborg kontaktcenter som tar hand om dina frågor. Ditt ärende sparas och blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra. Du hittar information om hur Helsingborgs stad behandlar personuppgifter längst ner på sidan.
Helsingborgs stad i sociala medier:
Facebook
Instagram
Linkedin
Måndag–onsdag: 08:00 — 17:00
Torsdag: 08:00 — 18:00
Fredag: 08:00 — 17:00
Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.