Tillståndsenheten uppdaterar sina e-tjänster

Detta innehåll är äldre än 60 dagar.

Idag lanserar tillståndsenheten sina uppdaterade e-tjänster. Förhoppningen är att de uppdaterade e-tjänsterna ska vara mer användarvänliga och enkla för dig som kund.

Genom att effektivisera delar av ärendehanteringen vill vi höja säkerheten och förbättra användarupplevelsen. Tillståndsenhetens alla e-tjänster kommer att uppdateras inom kort. Du hittar de nya e-tjänsterna på sidan för självservice.

 E-tjänster som har uppdaterats

  • Ansökan om serveringstillstånd
  • Anmälan om servering och försäljning av folköl
  • Anmälan om försäljning av e-cigaretter

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Kontakta kommunen — en väg in

När du kontaktar oss är det kommunvägledarna på Helsingborg kontaktcenter som tar hand om dina frågor. Ditt ärende sparas och blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra. Du hittar information om hur Helsingborgs stad behandlar personuppgifter längst ner på sidan.

Helsingborgs stad i sociala medier:
Facebook
Instagram
Linkedin

Öppettider

Måndag–onsdag: 08:00 — 17:00

Torsdag: 08:00 — 18:00

Fredag: 08:00 — 17:00

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Chatta

Få svar direkt – chatta med en kommunvägledare.

Mejla

Få svar inom 24 timmar
kontaktcenter@helsingborg.se

Besök

Besök oss på Helsingborg Kontaktcenter på Stortorget 17.

Ring

Prata med en kommunvägledare på telefon 042-10 50 00