Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

26 augusti 2025, 15:30 - 16:30

26 aug
Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

Gillar du böcker?
Tycker du om högläsning?
Då ska du se hit!

Vi har en bokcirkel på Landskrona stadsbibliotek.
Vi möts en gång i månaden.

Vi ses 15.30 – 16.30, tisdagarna:

  • 26 augusti
  • 28 oktober
  • 25 november

Författaren Ann Gomér läser en bok.
Efter läsningen kan vi prata om boken och om andra böcker.
Biblioteket bjuder på fika.
Allt är gratis.

Vill du vara med? Anmäl dig till epost: annika.liljengren@landskrona.se
eller säg till i informationen på biblioteket. Vi ses!

 

Bild: Privat.

Lättlästa Klubben – för dig som är vuxen och funkis.

  • Längd: 1 timme
Tillgänglighet på platsen
  • Handikapptoalett
  • Hiss/ramp

Plats

Landskrona stadsbibliotek
Regeringsgatan 13
261 36 Landskrona

Visa på karta

Sociala länkar

Kontakta kommunen — en väg in

När du kontaktar oss är det kommunvägledarna på Helsingborg kontaktcenter som tar hand om dina frågor. Ditt ärende sparas och blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra. Du hittar information om hur Helsingborgs stad behandlar personuppgifter längst ner på sidan.

Helsingborgs stad i sociala medier:
Facebook
Instagram
Linkedin

Öppettider

Måndag–onsdag: 08:00 — 17:00

Torsdag: 08:00 — 18:00

Fredag: 08:00 — 17:00

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Chatta

Få svar direkt – chatta med en kommunvägledare.

Mejla

Få svar inom 24 timmar
kontaktcenter@helsingborg.se

Besök

Besök oss på Helsingborg Kontaktcenter på Stortorget 17.

Ring

Prata med en kommunvägledare på telefon 042-10 50 00